اس ام اس زیبا سری 5

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

در همین حسرت که یک شب راکنارت مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

 

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی !؟

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

ای سبزترین خاطره در باغ وجودم

دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم

گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟

گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی

سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”

گاهی پشت پلکهای تو

روی شانه من بخواب میرود . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

شب مانده و پروانه من منتظر است

تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت

برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

تاپ‌تاپِ قلبت

موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان

برایم تجویز کرده‌اند . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

عشق تو به تار و پود جانم بسته است

بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد

در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

زمستان است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟

چه در همیم و تنها ؟

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

قدیم ها سلام سلامتی می آورد

الان سلام خداحافظی می آورد . . .

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba

شب ها بیشتر می خواهم‌َت

نه این که روز

نخواهم

نه

اما حسادت ماه برایم

جالب است

اس ام اس زیبا سری 5

SMS Ziba



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ